Anglie 2015 !

29. září 2015 v 8:00 | B.Shock |  INFO
Ahojky
Opět se vám po hodně dlouhé době ozývám .. Splnil se mi sen číslo 1. Anglie !!
Díky mému skvělému prospěchu jsem se dostala až do Anglie , alespon k něčemu to bylo .
Odjezd byl ve tři hodiny odpoledne , takže jsme jeli přes noc . Bylo to docela dost brutální vzhledem k tomu , že jsem nebyla unavená a tak jsem nespala .. Přes moře jsme jeli trajektem , což pro mě bylo opravdu úžasný .. další skvělej zážitek . Na trajektu jsme se s partou složili na zem a úživali si výhledu ( za tmy :D ) .. Po tom co jsme dorazili do Doveru už svítalo .. Pak jsem asi na hodku usla .. Po příjezdu do Londýna jsme hned nastoupili na dost dlouhou štreku a okukování památek .. Né že by mi to vadilo , ale docela dost pršelo a my byli promočení od hlavy až k patám .. Nehledě na to že jsem na sobě měla jen nepromokavou bundu ( pláštěnku s deštníkem jsem měla v kufru , a když jsem si tam pro ní šla kufr jsem nenašla ) a dokonce i ta nepromoková bunda promokla .. Takže jsme po celodenním chozením dorazili na meeting point ( parkoviště) a čekali jsme na naše rodiny .. Byli jsme rozděleni po třech nebo čtyřech . Já byla ve tříčlené skupině .. S holkama jsme chtěli nějakou černošskou rodinu , vlastně ani nevím proč :D .. Přání se nám splnilo ale v rodině jsme moc spokojené nebyli .. I když v rámci možností to nebylo zas tak špatný . Po 15-ti minutové cestě autem a opakování neustálých vět , protože jsme jim nerozumněli , jsme konečně dorazili do čtvrti kde jsme bydleli . Byl to docela hezký baráček se zahrádkou ( na kterou jsme mimochodem vůbec nešli ) . Po otevření dveří nás dovnitř vtáhla božská vůně nejakého jídla . Paní s námi šla do našeho pokoje ( který byl extremně malý) a ukázala nám koupelnu .. potom nás volali na večeři , která byla opravdu úžasná .. jakási omáčka s kuřecím masem a rýží .. ke každému jídlu tam u nich jsme museli mít džus. Který nebyl ten samý jako máme tady . Docela dost jsem pochybovala jestli to vůbec džus je . Ale chutnalo nám to a to je hlavní .. Po véče jsme se šli osprchovat a pak do postele .. Večer nám jakási mladší paní (sestra naší náhradní mamy) přinesla lísteček na kterém bylo dost nejasně napsáno že máme vstávat v 5:45 .. a že odjezd je v 7:30 .... Opravdu se nám moc vstávat nechtělo , ale nic jiného nám nezbylo .. Ráno jsme se v pohodě vystřídali v koupelně a v 6:00 jsme šli na snídani ( od 6:45 musela být koupelna volná , protože naše rodina se sprchovala ráno ) . Ke snídani byly klasicky korflejky :D S mlíkem .. a potom se nás Michelle (mladší sestra naší adoptivní mámy) ptala jestli nechceme ještě tousty , ale my nechtěli .. Takže jsme pak hladověli , protože jsme si neuvědomili že nám ty vločky /nebo co to bylo / prostě a jednoduše do oběda k jídlu stačit nebudou . Michelle nám přinesla oběd a pak jsme odkráčeli do svého pokoje .. kde jsme čekali asi ještě hodinu .. Mamasam nás odvezla na parkoviště a tam jsme si s kamarády sdělovali naše zážitky .. Po tom co jsme oznámili našim učitelům v kolik jsme vstávali , učitele volali k nám do rodiny , protože se jim vůbec nelíbilo v kolik hodin máme vstávat .. Prakticky se tim nic nevyřešilo , jen to že jsme vstávali v 6:30 ( bylo by to fajn ALE) , ale do koupelny jsme se dostali na 6 minut .. Já chapu že nás tam bylo dohromady 7 , ale doháje já si taky potřebuju udělat ranní hygienu .. to bylo prostě na prd . Takže jsme to potom opět řekli učitelům a ty zase volali k nám do rodiny ... Další den to následovalo stejně .. Opět jsme byli v koupelně cca 10 minut dohromady , což je opravdu málo .. jinak večeře tam byly fakt fajn .. Až na tu koupelnu po ránu to bylo celý fajn . Jinak jsme viděli TowerBridge , Big Ben , Trafalgarské náměstí , navštívili jsme spoustu muzeí a podívali se do rodistě wiliama Shakespeara . Taky jsme byli v Rochesteru, strattfordu a oxfordu .. co se týče školy, bylo to úžasný .. komunikace byla v pohodě většinou jsme se doruzumněli . A když ne, máme ruce a nohy .Ve škole jsme měli celkem 9 vyučovacích hodi po 70 minutách + 5-ti minutové přestávky . Což je docela dost málo za 5 min si nestihnete ani dojít na wc . A celkem se u nás střídali 4 učitelé .. Bylo to strašně fajn a hlavně tam byla skvělá parta lidí .. 1.Dny v Londýně jsem si pořád říkala že to není možný , že tam opravdu jsem .. stále jsem si říkala jestli nespim , ale nespala jsem a opravdu jsem tam byla .. A byl to nejlepší týden mýho života

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.